NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY KLIENTŮ

Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, které od svých klientů dostáváme.

Pro dobré zadání doporučujeme zvážit následující body: velikost požadovaných kanceláří, počet parkovacích míst, velikost skladu, časování začátku nájmu, doba nájmu, požadovaná lokalita.

Pro stanovení plochy kanceláří je důležité vědět, kolik osob bude využívat vaše kanceláře a preferujete-li samostatné místnosti či otevřený prostor nebo případně kombinaci obou. Kolik zasedacích místností potřebujete a pro kolik osob? Jak velkou kuchyňku chcete? Zvažujete také o odpočinkové zóně pro zaměstnance? Budete mít vstupní recepci?  Potřebujete příruční sklad? Jak velký? Kolik parkovacích míst byste chtěli pronajímat? Případně zda potřebujete i parkovací místa pro klienty. Kdy bude začátek nájemní doby? Která lokalita je pro vás zajímavá?

Vaše nová adresa je důležitá jak pro zviditelnění firmy, tak pro vaše zaměstnance a zákazníky. Odpovězte si na otázku, co je pro vás důležité?

  • dostupnost městskou dopravou, primárně metrem, ale i vlakem či autobusem a zároveň dostupnost autem a to pro zaměstnance i klienty,
  • dostupnost služeb v okolí jako například restaurace, kantýny, kavárny, lékaři, posilovny a sportoviště, možnosti nákupů, výhodou bývá blízkost nákupního centra,
  • možnost přijet na kole, v budově bezpečně zaparkovat v kolárně se sprchou,
  • kde bydlí zaměstnanci a na jakou lokalitu jsou zvyklí,
  • možnost parkování pro zaměstnance i klienty,
  • cena pronájmu,
  • celková kvalita prostor (moderní budova, klimatizace, 24/7 recepce atd.)
  • umístění konkurenčních společností.

Pokud vám končí nájemní smlouva za rok až za rok a půl, pak je správný čas zahájit hledání nové kanceláře.

U malých společností (do 250 m2) odhadujeme potřebný čas podle našich zkušeností na maximálně 6 měsíců. U společností střední velikosti (do 500 m2) to může být 6-9 měsíců. Až jeden rok může trvat proces u firem s větší plochou (nad 500 m2).

Obvykle vyhledání prostor, vyjednání nájemních podmínek a podpis nájemní smlouvy zabere cca třetinu z celkového času a zbytek trvá dostavba prostor na míru až po nastěhování.

Počítejte s tím, že do celkových nákladů musíte zahrnout nájemné a poplatky za služby, případně poplatky za spotřebované energie a dále cenu dostavby prostor na míru, IT, nábytek a stěhování. My pomůžeme vyjednat výhodné nájemní podmínky podle velikosti pronajímané plochy, délky nájemní doby a v souladu s nastaveným budgetem.

Pro váš business zajistíme pronájem prostor na míru.
KONTAKTUJTE NÁS